Prepravné podmienky

Cenník dopravy

Objednávka nad 50 € s DPH ... doprava zdarma v rámci Slovenskej republiky
Objednávka v hodnote od 30 do 50 € s DPH ... 1.99 € s DPH za dopravu v rámci Slovenskej republiky
Objednávka v hodnote do 30 € s DPH ... 3.99 € s DPH za dopravu v rámci Slovenskej republiky

Príplatok za platbu pri doručení (dobierka) ... 0.84 € s DPH

Dodacia lehota
Tovar, ktorý je skladom sa spravidla expeduje na druhý pracovný deň po obdržaní objednávky (skladom je všetok tovar uvedený v e-shope, avšak v obmedzenom množstve). Zmluvný prepravca deklaruje dodaciu dobu 1 pracovný deň. V prípade spôsobu platby dobierkou plynie dodacia lehota dňom obdržania objednávky. V prípade spôsobu platby prevodom z účtu plynie dodacia lehota dňom pripísania plnej sumy na účet predávajúceho (číslo účtu a variabilný symbol Vám príde po objednaní e-mailom, ak sa chcete pred úhradou sumy uistiť či je objednaný tovar skladom, kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom). Maximálna doba expedície tovaru je 14 pracovných dní. V prípade možných komplikácií (napr. objednané víno nie je skladom a je dopredané aj u výrobcu alebo sa predpokladá dlhšia čakacia doba na nafľaškovanie) Vás bude kontaktovať náš pracovník za účelom zmeny alebo storna objednávky.

Preprava tovaru
Preprava objednaného tovaru sa realizuje v zmysle zasielateľských a prepravných podmienok zmluvnej kuriérskej spoločnosti. Váš tovar je počas prepravy chránený proti nárazom a poškodeniu špeciálnym kartónovým obalom a bublinkovou fóliou. V cene dopravy je zahrnutý prepravný obal, poistenie Vášho tovaru a dva pokusy o doručenie tovaru. Poplatky za doručenie sú zahrnuté do konečnej ceny objednávky.
Doručenie zásielky s objednaným tovarom je potvrdené podpisom kupujúceho na súpiske rozvozu zmluvnej kuriérskej spoločnosti. Ak nie je možné zásielku pri prvom pokuse o doručenie dodať, zanechá o tom dorúčovateľ príjemcovi písomné oznámenie. Doručovateľ sa potom pokúsi o opätovné doručenie zásielky nasledujúci pracovný deň. Pri preberaní zásielky si dobre skontrolujte jej stav, ak javí balík známky poškodenia (zdeformovaný tvar, pretekajúci obsah,...), tak ju nepreberajte a vypíšte reklamačný list s pracovníkom kuriérskej spoločnosti. V prípade, že balík preberiete a potvrdíte to svojím podpisom je ďalšia reklamácia u prepravcu nemožná a zásielka sa považuje za doručenú.

Doručenie v rámci Európskej únie
Poskytujeme prepravu aj v rámci Európskej únie, ale vzhľadom na rozdielne prepravné náklady, riešime cenu prepravy individuálne podľa hmotnosti zásielky.